Освітній процес в закладі
РЕЖИМ ДНЯ РІЗНОВІКОВОЇ ГРУПИ:
8.00 - 9.00 Ранкова зустріч дітей, ігри,самостійна діяльність за вибором дітей, індивідуальне спілкування, ранкова гімнастика
9.00 - 9.30 Сніданок
9.30 - 11.00 Ігри, організація різних видів діяльності дітей за освітніми лініями Базового компоненту дошкільної освіти
11.00 - 12.30 Прогулянка
12.30 -13.00 Обід
13.00 - 15.00 Денний сон
15.00 - 15.30 Поступовий підйом,гімнастика після сну
15.30 - 16.00 Полуденок
16.00 - 16.50 Прогулянка (ігрова та театралізована діяльність)
16.50 - 17.00 Повернення дітей додому
Організований тижневий розподіл організованої (групової) освітньої
діяльності ЗДО (ясла-садок) "Веселка" с. Соколова:
різновікова група (від 2 до 6 років):
Підгрупа (діти 3-4 року життя)
Понеділок
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мовлення дитини)
2.Художньо- продуктивна діяльність(музика)
3. Здоров’я та фізичний розвиток
Вівторок
1. Художньо- продуктивна діяльність(музика)
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мовлення дитини)
Середа
1. Ознайомлення із соціумом (Дитина в соціумі)
2. Здоров’я та фізичний розвиток
Четвер
1. Логіко-математичний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
2. Художньо-продуктивна діяльність(ліплення, аплікація)
П'ятниця
1. Ознайомлення з природним довкіллям (Дитина у природному довкіллі)
2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)
Підгрупа (діти 5-6 року життя)
Понеділок
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мовлення дитини)
2. Художньо- продуктивна діяльність(музика)
3.Здоров’я та фізичний розвиток
Вівторок
1. Логіко-математичний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
2. Художньо- продуктивна діяльність(музика)
3. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Мовлення дитини)
Середа
1. Ознайомлення із соціумом (Дитина в соціумі)
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (дитина у світі грамоти)
3. Здоров’я та фізичний розвиток
Четвер
1. Логіко-математичний розвиток (Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі)
2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення, аплікація)
3. Ознайомлення із соціумом (Дитина в соціумі)
П'ятниця
1. Ознайомлення з природним довкіллям (Дитина у природному довкіллі)
2. Художньо-продуктивна діяльність:Образотворча діяльність
3. Здоров’я та фізичний розвиток