ЗДО, Соколова
Хмільницький район, Вінницька область

Річний звіт про діяльність закладу освіти

Звіт директора ЗДО «Веселка»

Марценюк Наталії Володимирівни

перед колективом та громадськістю

за 2020-2021 н.р.

МЕТА: Подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління  закладом освіти, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності директора.

 ЗАВДАННЯ ЗВІТУВАННЯ:

1. Забезпечити прозорість,  відкритість і демократичність управління закладом освіти.

2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління  закладом освіти.

 Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005р. № 178, «Положення про порядок звітування керівників дошкільних загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю».

Шановні колеги,  батьки!

У цьому році звіт пройде в онлайн – режимі, дякую усім хто долучився.  

На виконання Закону України «Про дошкільну освіту», Положення про дошкільний навчальний заклад, наказу МОН України від 28.05.2005р. № 55 «Про запровадження звітування керівників навчальних закладів» сьогодні я маю можливість звітуватися перед Вами, про свою діяльність, як керівника закладу.

Як директор, у своїй діяльності  я керуюсь нормативно-законодавчими актами УКРАЇНИ:

- Конституцією України,

- Законом України «Про освіту»,

- Законом України «Про дошкільну освіту»,

- Законом України «Про відпустки»,

- Законом України «Про цивільний захист»,

- «Положенням про дошкільний навчальний заклад»,

- «Національною  доктриною розвитку освіти»,

-  Законом України «Про охорону праці»,

- Конвенцією ООН про права дитини,

-  Законом України «Про охорону дитинства»,

- Базовим компонентом дошкільної освіти,

 Навчально-виховний процес в закладі проводиться  за  освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина», відповідно   власного Статуту та  річного плану роботи.

 

Відповідно до законодавства я здійснюю загальне керівництво і контроль за діяльністю закладу, дію від імені закладу, представляю його в державних та інших органах, установах і організаціях.

Головною метою нашого закладу дошкільної освіти є: збереження та  зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей; формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів, забезпечення реального права на здобуття дошкільної освіти створення умов для їх фізичного,розумового, духовного розвитку.

 

Загальна характеристика ЗДО:

 

Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) « Веселка»  с.Соколова                               

 

Форма власності – комунальна, підпорядкований управлінню освіти

Хмільницької міської ради

 

Дошкільний заклад функціонує з 2003 року.

Проектна потужність - 32 місця.

 

 Режим роботи закладу – 9,0 годин; з 8:00 до 17:00

 Функціонує – 1 різновікова група. 

 

 Зараховування дітей до закладу дошкільної освіти  здійснюється на підставі:

-заяв батьків, або осіб що їх замінюють,

-медичної довідки про стан здоров’я дитини,

 -ксерокопії свідоцтва про народження дитини.

 

Навчальний рік у закладі дошкільної освіти  починається з 1 вересня і

закінчується 31 травня наступного року. 

З 1 червня по 30червня - оздоровчий період, липень та серпень заклад закривається для проведення ремонту та відпусток працівників .

Заклад дошкільної освіти  здійснює свою діяльність відповідно до річного

плану, який складається на навчальний рік  та період оздоровлення.

План роботи схвалюється педагогічною радою КЗ Соколівський ЗЗСО І-ІІ ст. оскільки 2 педагогічних працівники садочка є членами педради школи та затверджується керівником.

В цьому році свої корективи вніс коронавірус, тому робота з дітьми проводилась згідно дотримання карантинних обмежень, тому заклад відвідували не усі діти щоденно, а почергово. Маю надію що з нового навчального року ми зможемо прийняти усіх бажаючих та працювати без обмежень. Робота з батьками теж обмежилась бесідами на свіжому повітрі, роботою в вайбер-групі, інформацією для батьків на сайті закладу,тощо.   

Усі свята у нас пройшли без присутності батьків.

Освітній процес організований у закладі сприяв виконанню поставлених завдань річного плану. Були проведені цікаві тематичні заняття до Дня української хустки, Дня води, День сміху, День дитячої книги,Всесвітній день здоров’я, День землі, Великдень,День перемоги,день вишиванки,День захисту дітей. Фото – звіти ви мали можливість бачити у вайбер – групі та на сайті закладу. Наші діти  та батьки були активними учасниками флешмобу до Дня захисту дітей, творчого конкурсу до Дня матері «Для мами-з любов’ю», благодійної акції «Великодня ластівка своїми руками».

 

Кадрове забезпечення

 

      Колектив закладу дошкільної освіти згідно штатного розпису нараховує 6 штатних одиниць, з них - педагогічного персоналу 2 осіб: директор та вихователь; техперсонал: помічник вихователя, кухар, двірник-робітник по обслуговуванню  та опалювач на опалювальний період.

      Фаховий рівень педагогічних кадрів забезпечується безперервною системою підвищення кваліфікації педагогічних кадрів шляхом відвідувань педагогами методичних об'єднань, у цьому році усі зустрічі проходили у режимі онлайн, за допомогою зум та  мет конференцій, та вебінарів.У звітному році  курсів підвищення кваліфікації педагогічних кадрів не планувалося.

У 2020-2021 навчальному році колектив закладу працював творчо і відповідально.

 

Адміністрація закладу постійно опікується питаннями  поліпшенням ділової атмосфери та психологічного мікроклімату в колективі. 

 

Для забезпечення повноцінного фізичного розвитку дітей    вихователь проводить фізкультурно-оздоровчу роботу, забезпечуючи достатню  рухову активність дітей у повсякденному житті та під час занять з фізичної культури. Організовуючи цей вид діяльності  враховуємоь стан здоров’я кожного вихованця, забезпечуючи диференційований та індивідуальний підхід. В закладі проводиться:    ранкова гімнастика та гімнастика після денного сну, фізкультурні хвилинки, паузи, загартовуючі процедури. Ранкова гімнастика проводилась щоденно відповідно до режиму дня.

В оздоровчий період проводиться загартування водою, повітрям, сонцем; ми застосовуємо ходіння дітьми босоніж по траві влітку.

 

В груповому приміщенні створені  сприятливі умови для розвитку дитини в самостійній і спільній діяльності: група естетично оформлена, затишна, упорядкована меблями, які відповідають віку дітей,гігієнічним та санітарним вимогам. Предметно-розвивальне середовище в групі можна охарактеризувати, як таке, що відповідає  вимогам та сприяє всебічному розвитку дітей.

Для забезпечення потреби дітей гнучко використовувати  простір, займатися улюбленими справами, вихователь постійно оновлює оснащення осередків розвитку: ігрові куточки, самостійної художньої діяльності, книги, розвиваючих ігор.

 

Харчування

Організація харчування дітей у ЗДО «Веселка» здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 1591 від 22.01.2004 року «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», Інструкції з організації харчування у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227 (далі - Інструкція з організації харчування), враховуючи зміни, внесені спільним наказом Міністерства освіти і науки та Міністерства охорони здоров’я України від 26.02.2013 № 202/165 «Про затвердження Змін до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» та інших відповідних нормативних документів.

З початку навчального року у закладі розпочалась підготовка до впровадження в ЗДО системи безпечності харчових продуктів, що заснована на принципах НАССР. Виготовлено документацію по НАССР, закуплені  полімерні дошки, ножі, харчовий термометр, гігрометр. З січня 2021 року на харчоблоці введено в дію  систему управління безпечністю харчових продуктів. Проводиться моніторинг у критичних контрольних точках, ведеться  необхідна документація.

Організація харчування здійснювалась відповідно до перспективного меню, меню розкладів, які затверджувалися щоденно,  денного меню із зазначенням кожної страви, які своєчасно вивішувалися  в інформаційному куточку   групи.

 Щоденно здійснювався контроль за організацією харчування дітей в  закладі дошкільної освіти, дотриманням санітарно гігієнічного режиму на харчоблоці, за технологією приготування страв  з боку директора.    Продукти харчування та продовольчу сировину постачали регулярно, відповідно до заявок на продукти харчування із супровідними

документами відповідно до нормативних вимог. Зберігаються продукти харчування в спеціально облаштованій коморі, овочесховищі, холодильниках, де забезпечено дотримання санітарних норм, в тому числі товарне сусідство, температурний режим тощо.Видача готових страв  здійснювалася відповідно до графіка видачі їжі.

Регулярно проводиться зняття проб їжі, виставляються добові проби, ведеться необхідна документація.

Харчоблок, комора, система холодного та гарячого водопостачання,  холодильне обладнання в робочому стані.

Стан матеріально–технічного забезпечення харчоблоку, задовільний, у достатній кількості є кухонне обладнання.

Найважливішою умовою правильної організації харчування дітей є суворе

дотримання санітарно-гігієнічних вимог до харчоблоку та процесу приготування, зберігання їжі. З метою профілактики кишкових захворювань кухар суворо дотримується встановлених вимог до технологічної обробки продуктів, правил особистої гігієни. Результатом є відсутність зафіксованих випадків отруєнь і кишкових захворювань дітей.

 

   Сформованість культурно-гігієнічних навичок дітей під час організації харчування.  

З дітьми раннього та молодшого дошкільного віку ми використовуємо ігрові прийоми, сюрпризні моменти,  художнє слово щодо формування навичок культури харчування дошкільнят.   Старші дошкільнята знають основні вимоги до режиму та гігієни харчування, виконують правила культурної поведінки за столом, використовують доцільні способи споживання різних продуктів харчування.

Батьківська плата за харчування.

     Вартість меню обчислюється щоденно. Дотримано вимоги чинного законодавства щодо батьківської плати за харчування дітей, вона становить 60% від вартості харчування однієї дитини на день (вартість дітодня  35.00 грн.).

Оплата за харчування здійснюється згідно затверджених грошових норм харчування на підставі рішення виконавчого комітету Хмільницької міської ради від 21.01.2021 року №60 «Про встановлення розміру  плати за харчування в  закладах  дошкільної освіти Хмільницької міської територіальної громади на 2021 рік».

Звільнені від сплати за  харчування:

Соціальний паспорт у 2020-2021 н.р. виглядає наступним чином:

1.Діти,які залишились без піклування батьків-0

2. Малозабезпечені - 1дитина.

Медичне обслуговування.

         Медичне обслуговування дітей закладу дошкільної освіти здійснюється  працівником ФАПу та сімейними лікарями згідно угод, укладених  батьками відповідно до медичної реформи.

 В закладі є аптечка, медикаменти для надання першої медичної допомоги.

Антропометричні вимірювання проводить вихователь, результати заносяться у журнал антропометрії.

Проведений аналіз захворюваності дітей за 1 квартал 2021 року  показав, що рівень захворюваності дітей у  закладі   дошкільної освіти порівняно з рівнем захворюваності за 1 квартал 2020 року зменшився, оскільки діти відвідували заклад почергово, у зв’язку з карантинними обмеженнями: відвідуваність ЗДО склала: ясла 13, сад 468 дітоднів.

За цей період зареєстровано 4 випадки захворювань. Пропущено днів по хворобі – 46.

Відповідно захворюваність за 1квартал становить  3.9 %,    всі випадки становить РРВІ.

Постійно в закладі проводяться такі заходи щодо профілактики захворювань: ходіння босоніж  по доріжці здоров’я під час гімнастики пробудження, загартування  повітрям, миття рук.

         З метою поліпшення роботи зі зниження захворюваності дітей, зміцнення їхнього здоров’я   велась клопітка  робота, зокрема це:

1.Суворо контролювалось  дотримання працівниками санітарно-гігієнічних та профілактичних вимог, карантинних заходів.

2. Дотримання режиму провітрювання приміщень, у яких перебувають діти.

3.Високоефективними були  рекомендації    загального санітарно-гігієнічного спрямування   зокрема:

- часто та правильно  мити руки з милом, обробляти антисептиком,

- ходіння босоніж по доріжці здоров’я,

- одягати дітей по сезону,

- прогулянки на свіжому повітрі,

- проведення занять на свіжому повітрі.

 

       Дотримання вимог безпеки життєдіяльності та охорони праці працівників та вихованців. 

           Для забезпечення цих вимог у ЗДО створені необхідні умови, а саме: постійно проводилась інструктивно- роз'яснювальна робота з персоналом. Кожен працівник під особистий підпис  ознайомлюється з інструкцією щодо дотримання норм та вимог техніки безпеки, посадових обов’язків. Адміністрація ЗДО проводила роботу із забезпечення в  закладі норм охорони праці, протипожежної безпеки.

        У закладі традиційно  були проведенні тижні знань основ безпеки життєдіяльності дітей та тиждень безпеки дитини ,  тижня дорожнього руху. На практиці щоквартально відпрацьовується порядок дій за сигналом «Увага всім» -  практичні заняття по евакуації на випадок надзвичайної ситуації.

Регулярно в закладі ведеться співпраця з батьками наших вихованців  по питаннях попередження дитячого травматизму, у цьому році матеріали з безпеки життєдіяльності розміщені на сайті закладу та у вайбер-групі садочка.

 

Загальний стан території та майданчиків.     

  Територія нашого садочка доглянута,огороджена по периметру, є спортивно-ігровий майданчик з альтанкою, є городня ділянка, квітники. Оснащення майданчика  відповідає санітарно-гігієнічним, педагогічним та естетичним нормам, тут є пісочниця, гойдалки, стіл з лавами, драбини для лазіння.    

Територія закладу  озеленена. На квітниках  квітнуть квіти,  весною діти з вихователем власноруч посіяли насіння кропу, петрушки, чорнобривців;  є куточок лісу з молодими дубками, куточок лугу з ромашками де ми організовуємо  спостереження з дітьми.

 

Робота по зміцненню матеріальної

технічної бази

Для створення оптимальних умов перебування дітей в  закладі дошкільної освіти   ми  покращуємо матерільно-технічну базу.

Групове приміщення, спальня кімната, роздягальня забезпечена меблями.

Предметно-ігрове середовище організовано з урахуванням інтересів дітей і відповідає їх віковим особливостям,санітарним,функціональним  вимогам.

 

За 2020  рік в ЗДО  за допомогою бюджетних коштів була зміцнена матеріально-технічна база  закладу дошкільної освіти:

 

Безконтактний інфрачервоний термометр – 2199 грн.;

Бензопила -2525грн.;

Лічильник електроенергії -475.40;

Деревина дров’яна для опалення – 11931.75;

Бензин та масло для порізки дров – 421.96;

Дезинфікуючі засоби – 1280;

Медичні маски та рукавички – 1899;

Миючі – 1567.77;

Паперові рушники – 3200;

Канцелярські товари – 1235.74;

Госптовари -2039.98

Ножі з магнітами 8шт. – 2624;

Дошка для нарізання пластикова 8 шт. – 4595;

Світильники 3шт. – 413;

Будматеріали та фарба – 3637.65;

Новорічні подарунки – 1823.80;

Разом на суму:  41869 грн . 

 

ПІДСУМКИ
        Підводячи підсумки минулого  року можна впевнено стверджувати, що колектив закладу створив  безпечні  умови для  проведення освітньої діяльності в садочку.
        Робота з дітьми проводилась систематично, цілеспрямовано, комплексно, з урахуванням вікових можливостей дітей та відповідно до вимог Базового компоненту.
         Зобов’язання адміністрації, передбачені колективним договором, ретельно виконувались.
      Тому хочеться подякувати усім: представникам  міської ради, управління освіти,  Соколівського старостинського округу,працівникам закладу, батькам за спільну допомогу у роботі закладу і закликати усіх: "Давайте спільно працювати над вирішенням проблем садочка аби створити для дітей комфортні умови перебування, аби забезпечити їм щасливе майбутнє.

Логін: *

Пароль: *